Friday 11 May 2012

Απόλυτη πλειοψηφία

Στο πάγιο θέμα μου γύρω από τις αναντιστοιχίες των αριθμών:
Όσο μιά κοινωνία πληρώνει τον μπάτσο και τον δικαστή μιάμιση φορά παραπάνω από τον δάσκαλο,τόσο περισσότερο θα βυθίζεται - χωρίς καμμία ελπίδα να βγει ποτέ από τον σκατόλακκο.
Αυτό ισχύει με ή χωρίς κυβέρνηση οποιουδήποτε χρώματος.

 Ακόμα ψάχνω το νόημα των λόγων του Ποιητή "... όπου θα χορταστούν ο χωροφύλακας και ο στρατοδίκης".

* * * * *
Ανάλυση του εκλογικού αποτελέσματος.
Βλέπω μιά απόλυτη πλειοψηφία της τάξης του 94% - 95% και αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν κάνει ακόμα κυβέρνηση.
Στις τελευταίες εκλογές, τα κόμματα χωρίστηκαν σε μνημονιακά και αντιμνημονιακά. Βρίσκω αυτόν τον χωρισμό άστοχο, άκαιρο και ανόητο.

Τα μνημονιακά κόμματα υπόσχονται ότι μέσω του μνημονίου θα ξαναγυρίσουμε στο Μεγάλο Φαγοπότι της περιόδου 2002 - 2007.
Τα αντιμνημονιακά κόμματα υπόσχονται ότι μέσω της άρνησης του μνημονίου θα ξαναγυρίσουμε στο Μεγάλο Φαγοπότι της περιόδου 2002 - 2007.

Η κατάληξη είναι η ίδια. Το μεγάλο φαγοπότι του 2002-2007. Αυτό θέλει ο έλληνας. Αυτό ψήφισε σε ποσοστό 95% επί των ψηφισάντων. Το αν θα φτάσουμε στο μεγάλο φαγοπότι μέσω του μνημονίου είτε μέσω της άρνησης του μνημονίου, με ευρώ, με δραχμή, μέσα στην Ε.Ε., έξω από την Ε.Ε. όλα είναι αδιάφορα. Το ΜΌΝΟ που ενδιαφέρει τον έλληνα είναι να γυρίσει στο 2004. Αυτό υπόσχονται όλα τα κόμματα που μπήκαν στην βουλή. Όποιος το υποσχέθηκε πιό πειστικά πήρε μεγαλύτερο ποσοστό.
Αυτή είναι η απόλυτη αυτοδυναμία, η συντριπτική πλειοψηφία, ο ελληνικός λαός.

Το 95% του εκλογικού σώματος αρνείται να καταλάβει κάτι αυτονόητο. Ότι όλοι όσοι έχουν σήμερα ηλικία μεγαλύτερη των 2 εβδομάδων, ΔΕΝ πρόκειται να (ξανα)ζήσουν το φαγοπότι του 2002-2007. Και είναι πολύ αμφίβολο αν θα το ζήσουν τα δισέγγονα τους.

Μόνο τα τρία "φιλελεύθερα" κόμματα - προς τιμή τους - δεν υποσχέθηκαν την επιστροφή στο μεγάλο φαγοπότι. Γι' αυτό και πήρε από 1.5% - 2% το καθένα. Ήταν τα μόνα κόμματα που - επίσης προς τιμή τους - δεν κρατησαν αμιγή φιλο- ούτε αντι-μνημονιακή στάση, υιοθετώντας από το μνημόνιο μόνο όσες προτάσεις θεώρησαν σωστές (κατάργηση της αργομισθίας, κατάργηση άχρηστων επιτροπών κλπ. κλπ. ).

Δεν υποστηρίζω τα φιλελεύθερα κόμματα. Ούτε συμφωνώ με την γενικότερη νοοτροπία / πολιτική τους. Άλλωστε τα αιτήματα γιά σκληρή δουλεία, εξυγίανση του δημοσίου, καταπολέμηση της φοροδιαφυγής κ.α. δεν είναι φιλελευθερη αποκλειστικότητα. Ο χοντρός ραφηνάτος είχε εξαγγείλει τα ίδια με την "επανίδρυση του κράτους". Ακόμα πιό πίσω, το "εκσυγχρονιστικό" (my ass) πασοκ είχε πει επίσης τα ίδια.
Σύμφωνοι, οι γαλαζοπράσινοι τα εξήγγειλαν αλλά δεν τα εφάρμοσαν. Αλλά ούτε από τους φιλελεύθερους έχουμε κάποια εγγύηση ότι θα τα εφάρμοζαν.
Σήμερα έτυχε το αίτημα της εξυγίανσης του δημ. τομέα να το βάλουν τα φιλελεύθερα κόμματα. Σε προηγούμενες εκλογές το είχαν βάλει άλλοι. Εκείνο που λέω είναι ότι όσοι σήμερα έταξαν επιστροφή στο 2007 πήραν 95% και όσοι έταξαν εξυγίανση πήραν 2%.
Υποστηρίζω ότι αυτό ακριβώς είναι η καταστροφή μας, εντελώς ανεξάρτητα από το όποιο μνημόνιο.

Μα ναι, φυσικά και είναι λάθος το μνημόνιο. Φυσικά και εξυπηρετεί τις τράπεζες. Φυσικά και είναι καταστροφή γιά τους λαούς. Φυσικά και πρόκειται γιά γενικευμένη, πανευρωπαϊκή κρίση. Φυσικά και υπάρχουν δομικά λάθη στην νομισματική πολιτική και στο ευρώ.
Αν όλα αυτά τα φυσικά τα συζητάμε στο πλαίσιο του να καλυτερέψουμε την Ενωμένη Ευρώπη, τότε τα δέχομαι όλα. Αν όμως τα συζητάμε στο πλαίσιο του πως θα συνεχίσει το 95% των ελλήνων να κλέβει ο ένας τον άλλο όπως μέχρι το 2007, τότε δεν δέχομαι τίποτα.

* * * * *
Στις πρώτες φράσεις αυτού του ποστ ήρθε αυθόρμητα στον νου μου ο στίχος με τον χωροφύλακα και τον στρατοδίκη. Το έργο του Ποιητή γυρνάει συνεχώς στο μυαλό μου, όση ώρα γράφω αυτές τις αράδες. Δεν έχω το βιβλίο μαζί μου, είμαι σε ταξίδι μακρυά από το σπίτι μου, γράφω από μνήμης. Ζητάω προκαταβολικά συγνώμη γιά τυχόν λάθη, παραλείψεις και τα κενά της μνήμης μου.
Είναι συγκλονιστικό, το πόσο καλά πρόβλεψε ο Ποιητής την κατάντια μας, σαράντα χρόνια πριν.

Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν. 
Λείψανα παλιών άστρων και γωνιές αραχνιασμένες τ΄ ουρανού σαρώνοντας η καταιγίδα που θα γεννήσει ο νους του ανθρώπου. 
Και των αρχαίων Κυβερνητών τα έργα πληρώνοντας η Χτίσις, θα φρίξει. 
Ταραχή θα πέσει στον Άδη, και το σανίδωμα θα υποχωρήσει από την πίεση τη μεγάλη του ήλιου. 
Που πρώτα θα κρατήσει τις αχτίδες του, σημάδι ότι καιρός να λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση. 
Και μετά θα μιλήσει, να πει: εξόριστε Ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε, τι βλέπεις; 

-Βλέπω τα έθνη, άλλοτες αλαζονικά, παραδομένα στη σφήκα και στο ξινόχορτο. 
-Βλέπω τα πελέκια στον αέρα σκίζοντας προτομές Αυτοκρατόρων και Στρατηγών. 
-Βλέπω τους εμπόρους να εισπράττουν σκύβοντας το κέρδος των δικών τους πτωμάτων. 

Χρόνους πολλούς μετά την Αμαρτία που την είπανε Αρετή μέσα στις εκκλησίες και την ευλόγησαν. 
Αλλά πριν, ιδού, θα γίνουν οι ωραίοι που ναρκισσεύτηκαν στις τριόδους Φίλιπποι και Ροβέρτοι. 
Θα φορέσουν ανάποδα το δαχτυλίδι τους, με καρφί θα χτενίσουν το μαλλί τους, με νεκροκεφαλές θα στολίσουν το στήθος τους, για να δελεάσουν τα γύναια. 
Και τα γύναια θα καταπλαγούν και θα στέρξουν. 
Για να έβγει αληθινός ο λόγος, ότι σιμά η μέρα όπου το κάλλος θα παραδοθεί στις μύγες της Αγοράς. 
Και θα αγαναχτήσει το κορμί της πόρνης μην έχοντας άλλο τι να ζηλέψει. 

[...]
Λείψανα παλιών άστρων και γωνιές αραχνιασμένες τ΄ ουρανού σαρώνοντας η καταιγίδα που θα γεννήσει ο νους του ανθρώπου. 
Αλλά πριν, ιδού, θα περάσουν γενεές το αλέτρι τους πάνω στη στέρφα γης. 
Και κρυφά θα μετρήσουν την ανθρώπινη πραμάτεια τους οι Κυβερνήτες, κηρύσσοντας πολέμους. 
Όπου θα χορταστούν ο Χωροφύλακας και ο Στρατοδίκης. 
Αφήνοντας το χρυσάφι στους αφανείς, να εισπράξουν αυτοί τον μισθό της ύβρης και του μαρτυρίου. 
Και μεγάλα πλοία θ΄ ανεβάσουν σημαίες, εμβατήρια θα πάρουν τους δρόμους, οι εξώστες να ράνουν με άνθη τον Νικητή.
Που θα ζει στην οσμή των πτωμάτων. 
 Και του λάκκου σιμά του το στόμα, το σκοτάδι θ΄ ανοίγει στα μέτρα του, κράζοντας: εξόριστε Ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε, τι βλέπεις; 

-Βλέπω τους Στρατοδίκες να καίνε σαν κεριά, στο μεγάλο τραπέζι της Αναστάσεως. 
-Βλέπω τους Χωροφυλάκους να προσφέρουν το αίμα τους, θυσία στην καθαρότητα των ουρανών. 
-Βλέπω τη διαρκή επανάσταση φυτών και λουλουδιών.

Και των αρχαίων Κυβερνητών τα έργα πληρώνοντας η Χτίσις, θα φρίξει. 
Ταραχή θα πέσει στον Άδη, και το σανίδωμα θα υποχωρήσει από την πίεση τη μεγάλη του ήλιου. 
Αλλά πριν, ιδού, θα στενάξουν οι νέοι, και το αίμα τους αναίτια θα γεράσει. 
Κουρεμένοι κατάδικοι θα χτυπήσουν την καραβάνα τους πάνω στα κάγκελα. 
Και θα αδειάσουν όλα τα εργοστάσια, και μετά πάλι με την επίταξη θα γεμίσουν, για να βγάλουνε όνειρα συντηρημένα σε κουτιά μυριάδες, και χιλιάδων λογιών εμφιαλωμένη φύση. 
Και θα ΄ρθουνε χρόνια χλωμά και αδύναμα μέσα στη γάζα. 
Και θα ΄χει καθένας τα λίγα γραμμάρια της ευτυχίας. 
 Και θα ΄ναι τα πράγματα μέσα του κιόλας ωραία ερείπια. 

[...]
Και τον πρώτο λόγο του ο στερνός των ανθρώπων θα πει,
να ψηλώσουν τα χόρτα,
η γυναίκα στο πλάι του σαν αχτίδα του ήλιου να βγει.
Και πάλι θα λατρέψει τη γυναίκα 
και θα την πλαγιάσει πάνω στα χόρτα καθώς που ετάχθη.
Γιά να πάρουνε τα όνειρα εκδίκηση, και να σπείρουνε γενεές στους αιώνες των αιώνων!

10 σχολια:

scarlett 11 May 2012 at 14:24  

ειναι ενας παραξενος λαος , πειρατη, που δεν ξερει τι θελει, γιατι κανεις δεν του εμαθε Πώς ειναι μια στρωμενη ζωη σε μια οργανωμενη κοινωνια με νομους που θα τηρουνται χωρις παρεκκλισεις, αλλα και με δικαιωματα και με παροχες.

οι μεχρι τωρα κυβερνησεις μας δε ζητουσαν αξιοκρατια (ζητουσαν ψηφους), δεν προωθησαν ποτε τους ικανους, δε θελησαν να εφαρμοσουν νομους (παρα μονο επιλεκτικα).
ειναι λυπηρο πως στην Ελλαδα όλοι κατεχουμε, πως οσο πιο ταλαντουχος, πιο τιμιος, πιο εργατικος εισαι, τοσο πιο χαμενος θα πας.
αν παρ'όλα αυτα εισαι στο ελαχιστο εξυπνος , θα σηκωθεις να φυγεις...(και δε μου αρεσει καθολου αυτο που γραφω)

ετσι ζουσε-ζει αυτος ο λαος.
μια ζωη στα τυφλα και στην τυχη βαδιζε, βαδιζει και καθως η απατη ήταν μια μορφη εξυπναδας που επιβραβευονταν οποιος μπορουσε τη χρησιμοποιουσε για να φτιαξει τη δικη του μικρη ζωουλα.
αυτην ειχε-εχει. κανεις δεν του εμαθε πως μπορουσε να τη ζησει και διαφορετικα

κατι μου λεει πως αυτοι που σημερα πιο πολυ φωναζουν, ειναι αυτοι που ηταν πιο πολυ μερος αυτου του συστηματος.
οι υπολοιποι καθομαστε απογοητευμενοι σε μια γωνια..παρατηρωντας ισως...φιλοσοφωντας ισως... αν χρειαστει θα σηκωθουμε. αλλα όχι για να φωναξουμε

ΥΓ Δεν μπορω να μη θαυμασω για αλλη μια φορα το γεγονος πώς μπορεις να θυμασαι ενα ολοκληρο Αξιον Εστι απέξω !

Φλύαρος 11 May 2012 at 16:58  

Γιά να πάρουνε τα όνειρα εκδίκηση, και να σπείρουνε γενεές στους αιώνες των αιώνων!

Αυτό είναι σύνθημα για εκλογές! Αλήθεια πως και δεν κατέβηκες υποψήφιος με τους Πειρατές; Θα είχες μεγάλη επιτυχία :-)

Υ.Γ. Μου αρέσει καλύτερα όταν μιλάς για θάλασσες και ωκεανούς, η πολιτική έχει πολύ μαυρίλα.

Τζων Μπόης 11 May 2012 at 21:14  

Πειρατή καλησπέρα,

Νομίζω ότι μας αδικείς...αδικείς και τον εαυτό σου επίσης.
Γράφονται πολλά αυτές τις ημέρες κι ο καθένας δίνει τη δική του ερμηνεία για το αποτέλεσμα των εκλογών, όμως μέσα σε αυτό τον ορυμαγδό των αναλύσεων και των ερμηνειών ξεχνάμε το βασικό:
Ότι αυτό το 95%, εγώ θα σου έλεγα και το 100%, επιθυμεί μια ζωή χωρίς όλο αυτό το άγχος, τη στεναχώρια, την απελπισία και την απογοήτευση που ζει σήμερα.
Αν στο παρελθόν έζησε μέσα σε ένα πάρτυ, σίγουρα φέρει ευθύνη κι ο ίδιος...
...ξέρεις όμως τις ανθρώπινες συμπεριφορές να τις ορίζει πάντα μια ευλαβική, ορθολογική, προτεσταντική προσήλωση στην τάξη και στην πειθαρχία;
Αν ο Έλληνας έζησε μέσα σε ένα πάρτυ, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ήταν πάντα έτσι, έχει ζήσει και διαφορετικά και σίγουρα πολύ δύσκολα στο παρελθόν.
Κατηγορούμε και πετροβολούμε έναν ολόκληρο λαό, λες και σε τούτη τη χώρα επικρατεί η ομαδική παράκρουση, η ομαδική παράνοια. Πειρατή, ο κόσμος εδώ είναι πονεμένος, ταλαιπωρημένος, δεν ξέρει τι του ξημερώνει αύριο, δεν ξέρει εάν αύριο θα έχει φαγητό στην κατσαρόλα, δεν ξέρει με τι νόμισμα θα πληρώσει τις βασικές του ανάγκες, δεν μπορεί να προγραμματίσει το παραμικρό, ανησυχεί για το μέλλον το δικό του και των παιδιών του, δεν έχει σύστημα υγείας, η παιδεία έχει τα χάλια της, δεν έχουν όλοι ειδικές οικονομικές γνώσεις για να αποφασίζουν ορθολογικά, και γιατί να έχουν άλλωστε, τα ξέρεις όλα αυτά...είναι λοιπόν δίκαιο να λέμε ότι ψήφισε έτσι όπως ψήφισε για να ξαναγυρίσει σε ένα πάρτυ που τελείωσε;
Τη ζωή του θέλει ξανά πίσω, έτσι όπως πολλοί την έζησαν, χωρίς να έχουν αναμνήσεις από μια Ελλάδα που ζούσε μέσα στην ανέχεια και στη φτώχεια, άλλωστε κι εγώ αυτή την Ελλάδα γνώρισα, την κάπως πιο φωτεινή, την ευημερούσα κι όχι εκείνη των παππούδων, την Ελλάδα που πάσχιζε ακόμα και για το ψωμί...δεν επέλεξα το χρονικό σημείο της γέννησής μου, δεν επέλεξα τη χώρα....
...ο κόσμος θέλει τη ζωή του πίσω και τη θέλει θυμωμένα, απεγνωσμένα, θέλει ξανά να ξυπνήσει ένα πρωί και να μοιάζουν όλα λίγο πιο φωτεινά...κι αυτό δεν είναι ανάγκη των ανθρώπων αυτού του τόπου, είναι πάνω από όλα ανάγκη των ανθρώπων όλου του κόσμου, την οποία δεν μπορείς να του στερήσεις.

Συγνώμη για το κάπως φορτισμένο σχόλιο, αλλά όλο αυτό το διάστημα συνειδητοποίησα πόσο αγαπώ και συμπονώ αυτόν τον τόπο και τους ανθρώπους του...

scarlett 11 May 2012 at 21:36  

Πάντως Τζων Μποη, εγω δεν το βρηκα καθολου φορτισμενο, αλλα εξαιρετικο.
Μιλησες όπως ακριβως νιωθω κι εγω.

Να εισαι καλά !

ΥΓ Λες να μπορουμε να τον φτιαξουμε τον τόπο ?

Τζων Μπόης 11 May 2012 at 22:35  

Ναι Scarlett, φυσικά και μπορούμε! Πρέπει όμως να αποφασίσουμε πως ακριβώς την θέλουμε, να συννενοηθούμε και να εργαστούμε πάνω σε αυτό.
Είναι λάθος να περιμένει κανείς από τον Έλληνα να γίνει Γερμανός, από τον Γερμανό να γίνει Γάλλος, από τον Κινέζο να γίνει Ευρωπαίος...
Μια χαρά είναι έτσι, συννενόηση χρειαζόμαστε, σύγκλιση και κατανόηση.
Η ζωή καθημερινά με εκπλήσσει κάθως μου μαθαίνει ότι δεν υπάρχει πάντα ένας δρόμος για να φτάσεις στον προορισμό σου, δεν υπάρχει πάντα ένας τρόπος για να αλλάξεις τα πράγματα...ας δεχτούμε τον τρόπο του καθενός κι ας διανύσουμε όλη αυτή τη διαδρομή μέχρι το τέλος, έστω κι από διαφορετικά μονοπάτια...

Jolly Roger 12 May 2012 at 06:27  

Αγαπητε Φλυαρε, αυτο με τους πειρατες το σκεφτομαι σοβαρα, εδω και αρκετο καιρο.
Υπαρχουν πολλα υπερ και κατα, ακομα δεν εχω κατασταλαξει.

ΥΓ Κι εγω θα ηθελα να γραφω για την θαλασσα, αλλά αυτην την εποχη το μυαλο μου εχει κολλησει σε αυτο το ενα και μοναδικο θεμα.

Jolly Roger 12 May 2012 at 07:04  

Βλεπω τα εθνη, αλλοτες αλαζονικα, παραδομενα στην σφηκα και στο ξινοχορτο.

Μηπως δεν αγαπουσε την Ελλαδα εκεινος που εγραψε αυτην την φραση; Μηπως και ηθελε τους ελληνες να γινουν γερμανοι; Μηπως και δεν συμπονουσε τους συνανθρωπους του;

Η αλαζονεια ειναι η λεξη κλειδι. Η Υβρις εφερνε παντα την Νεμεση - ηδη απο το 600 π.Χ.
Μην βαρατε τους Προφητες αγαπητοι Scarlett και Τζων Μποη.

Οταν επι 20-30 χρονια η αλαζονεια ειναι ενα απο τα κυριοτερα (αν οχι το κυριοτερο) χαρακτηριστικο αυτου του λαου, δεν φταινε οι προφητες για την σφηκα και το ξινοχορτο.

Ο Ελυτης το προβλεψε αυτο 60 χρονια πριν (στο ποστ γραφω 40, πρεπει να διορθωσω). Εγω εχω γραψει τα ιδια απο το 2005. Το ιδιο και πολλοι άλλοι.
Συμφωνοι, η κριση ειναι ξενοφερτη και ξενοκινητη. Ειναι πλασματικη (ισολογισμοι τραπεζων, cds και κουραφεξαλα). Αλλά αν δεν ηταν η οικονομικη κριση θα ηταν ενας μετεωριτης. Ενας σεισμος, ενας πολεμος, ενα πυρηνικο ατυχημα, οτιδηποτε.

Κανενας μας δεν χαιρεται οταν υποφερουν ανθρωποι (σιγουρα οχι εγω τουλαχιστον). Κανενας δεν ζητησε απο τους ελληνες να γινουν γερμανοι.
Αλλά πρεπει να ειναι καποιος πολυ τυφλος (και πολυ μακρυα απο την συναισθηση της Υβρης των αρχαιων) για να νομιζει οτι το λαιφσταιλ, τα αυθαιρετα, τα πανωσηκωματα, οι τζιπουρες, η Μυκονος και η πεγκη ζηνα θα κρατησουν ες αει.

Στο ποστ δεν προσπαθω να τιμωρησω κανεναν. Ουτε λεω στους ελληνες με τι θα επρεπε να μοιασουν. Εκεινο που εκφραζω ειναι η εκπληξη μου οτι το 95% ακομα δεν εχει καταλαβει οτι το παρτυ τελειωσε.
Ακομα και αν σκοτωσουμε την Μερκελ, ακομα και αν διαλυσουμε την ΕΕ, το 2004 δεν το ξαναβλεπουμε.
Πιθανοτερο ειναι να ξαναρθει ο Χριστός στην Γη, παρα να ξαναρθει το λαιφσταιλ και η γυφτογκλαμουρια.

Κι ομως. Μοιαζω να ειμαι ο μονος που το εχει καταλαβει.
Το 95% των ελληνων ψηφιζει κομματα που του υποσχονται ακριβως αυτο. Οτι (με μνημονιο ειτε χωρις) τωρα, να, εδωπανα, μεσα στο 2013, το παρτυ ξεκιναει οπως και πριν.

* * *
ΥΓ Δεν ειμαι ακαρδος. Λυπαμαι για οσους υποφερουν. Αλλα περιμενω απο αυτον που υποφερει να ψηφισει την προοδο της χωρας, οχι την επιστροφη στο παρτυ.

scarlett 12 May 2012 at 09:10  

καλημερα, πειρατη!

νομιζω πως δεν απαντησες καν στο σχολιο μου, μετα τη συμφωνια μου με τον Τζων Μποη, αλλα ας το προσπεράσω...

θέλω μονο να σου επισημανω οτι μιλας για το 95% , κι αυτο ειναι λαθος. μεσα στο 100% των ψηφοφορων υπαρχει κι ενα 35% που δεν ψηφισε κανεναν.

επισης ειναι πολυ λαθος να καταδικαζουμε εναν ολοκληρο λαο με επιφανειακα κριτηρια, οπως εκανε προσφατα και καποιος ανωνυμος στο μπλογκ μου.
οι πιο πολλοι Ελληνες δε συμμετειχαν σε κανενα παρτυ. ειχαν μια προγραμματισμενη ζωη, κανανε ονειρα για το μελλον το δικο τους και των παιδιων τους και τωρα το μονο που εχουν ειναι αβεβαιοτητα και ανασφαλεια

μπορεις να τους κατηγορησεις γι'αυτα

Jolly Roger 12 May 2012 at 12:42  

Αγαπητη Scarlett, ο πειρασμος ειναι μεγαλος να γραψω την παρακατω φραση σε τεραστια, χοντρα, κοκκινα, κεφαλαια γραμματα.
Αγνοω τον πειρασμο και γραφω την φρασουλα οσο πιο απλα γινεται:
Δεν κατηγορω απολυτως κανεναν - και πολυ λιγοτερο τους ελληνες στην γενικοτητα τους.

Στα οσα λες.
α) το ποσοστο της αποχης ειναι (δυστυχως) πολυ μικροτερο απο το 35%. Υπαρχουν πολλοι πεθαμενοι στους εκλογικους καταλογους (τους οποιους η κυβερνηση αρνειται επιτηδες να ανανεωσει εδω και 10 χρονια). Υπαρχουν και διαφοροι χαζοχαρουμενοι.

Κανενας δεν μπορει να ξερει το ακριβες ποσοστο εκεινων που επελεξαν την αποχη σαν συνειδητη, πολιτική σταση. Παντως ειναι μικροτερο του 35%

β) Καθολου δεν αμφιβαλλω οτι η μεγαλη μαζα της ελλ. κοινωνιας αποτελειται απο απλα, τιμια, εργατικα ανθρωπακια (το ανθρωπακια δεν γραφεται υποτιμητικα) που τωρα με το μνημονιο υποφερουν χωρις λογο.
Το τελευταιο που θα ηθελα να κανω, θα ηταν να κατηγορησω αυτους τους ανθρωπους για οτιδηποτε.

Ωστοσο, παρατηρω 2 πραγματα

* * *
β1) Επι τουλαχιστον 20 χρονια ολοι αυτοι οι ανθρωποι (απλοι, τιμιοι, εργατικοι, φιλοτιμοι κλπ κλπ κλπ) αρνουνταν να δουν την ιδια τους την αλαζονεια.
Προφητικες φωνες υπηρχαν παμπολλες, ολες πνιγηκαν. Κανενας δεν ηθελε να παραδεχτει οτι ειναι αλαζονας.

Ποιος εδινε επι 30 χρονια το 80% των ψηφων στον δικομματισμο; Εγω, η μηπως ο σκυλος μου;
Ποιος ξεπατωνε τους αλβανους και τους πακιστανους στην μανωλαδα (και εκλεινε σφιχτα τα ματια, οταν ξεσπαγε το θεμα); Εγω;

Σημερα που ολοι αυτοι οι τιμιοι ελληνες μεροκαματιαρηδες πεινασανε, γκρεμισανε (ορθοτατα) το νδσοκ στο ποσοστο του 32%.
Οταν το 2007 εδιναν 79.94% στο νδσοκ (τα στοιχεια παρμενα απο το ΥπΕσ) τι σκεφτονταν αραγε ολοι αυτοι οι τιμιοι, αγνοι, φιλοτιμοι οικογενειαρχες; Προφανως οτι το νδσοκ ειναι μια θαυμασια πολιτική επιλογη, με την οποία θα παει μπροστα η χωρα.

Και μετά φταιω εγω ο ασπλαχνος που δηθεν τους κατηγορω τους καημενους;

* * * *
β2) Αντε, εστω οτι εγω ειμαι ενας βλακας που κατηγορει ολους αυτους τους τιμιους ανθρωπους χωρις λογο.

Εστω οτι ολοι αυτοι οι αγνοι ανθρωποι δεν εφταιξαν σε τιποτα, δεν γνωριζαν τιποτα. Εστω οτι ολα αυτα εγιναν τυχαια, ουρανοκατεβατα, κατα λαθος. Κανενας δεν ειχε παρει πρεφα ουτε την ρεμουλα, ουτε την διαφθορα, ουτε το λαιφσταιλ που οργιαζε γυρω του. Κανενας δεν το ψηφιζε, κανενας δεν το χειροκροτουσε (θελεις να σου φερω τους αριθμους κυκλοφοριας απο τα περιοδικα του κωστοπουλου; )

ΤΩΡΑ τι κανουμε;

Συμφωνω οτι προκειται για ταλαιπωρημενους, τιμιους, απλους κλπ κλπ ανθρωπους. Ποια θα ηταν η λογικοτερη αντιδραση αυτων των αγνων ανθρωπων, ΣΗΜΕΡΑ που βλεπουν οτι ολα οσα εγιναν την επρασμενη 20ετια ηταν μια απατη;

Ειναι λογικο να ψηφιζουν κατα 95% την συνεχιση αυτης της απατης;
Το οτιδηποτε θα μπορουσα να δεχτω. Το να επαναστατησουν, να γιαουρτωσουν, να καψουν, να φυγουν απο την ΕΕ, να μεταναστευσουν - ολα θα ηταν κατανοητά.

Αλλά το να επιβραβευεις με 95% αυτους που σου ταζουν την επαναφορα σε μια κατασταση που εσυ ο ιδιος εχεις αναγνωρισει ( ; ) σαν σαπια, τι ειδους πολιτική επιλογη ειναι;

Εγω φταιω που δηθεν "κατηγορω";

Αν δηλαδη αυριο γινουν ακομα χειροτερα στην χωρα μας (που δεν το ευχομαι), παλι εγω θα φταιω επειδη "κατηγορω" τον κοσμακη;

scarlett 12 May 2012 at 15:41  

πειρατη, αδικεις τους Ελληνες , αδικεις την Ελλαδα. δε σκοπευω να δωσω συνεχεια σε μια συζητηση που δεν οδηγει πουθενα.

το οτι ομως τις περισσοτερες φορες εχεις να γραψεις κατι αρνητικο γι'αυτην την ερμη τη χωρα, δε χρειαζεται να το αρνηθεις ουτε με κοκκινα, ουτε με κεφαλαια, ουτε με bold γραμματα


τουλαχιστον μη μιλας μ'αυτα τα απολυτα ποσοστα του 95% και του 100%. ξερεις καλα πως δεν ισχυουν. αν παλι τα πιστευεις, οποιαδηποτε μελλοντικη κουβεντα περιττευει

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP