Sunday, 12 October 2025

Οι πορδές της καλόγριας. Ή αλλιώς: Δεν φτουράει

Τις προάλλες βγήκε ένα σκάνδαλο στην Γερμανία. Κάτι Τούρκοι και κάτι άραβες τσέπωσαν 200-300 εκατομμύρια ευρώ κρατικών επιδοτήσεων. Δεν περιγράφω τις λεπτομέρειες, γιατί είναι βαρετές και γιατί πρέπει να ξέρει κανείς όλον τον κυκεώνα των γερμανικών κρατικών επιδοτήσεων για να καταλάβει πως λειτουργούσε η κομπίνα.
Φυσικά, δεν θα καταρρεύσει η γερμανική Οικονομία, επειδή ξαφνικά της έλειψαν 300 μύρια στο ταμείο. Η γερμανική κοινωνία όμως καταρρέει ήδη από αυτό και από 50 άλλα τέτοια σκάνδαλα.
Κάτι παρόμοιο έγραφα και πριν μερικούς μήνες εδώ.

Δεν είναι οι Γερμανοί ρατσιστές. Ούτε οι Αμερικάνοι, ούτε οι Γάλλοι, ούτε οι Έλληνες. Κάθε κοινωνία έχει εξαπανέκαθεν ένα ποσοστό 2% ηλίθιων που είναι ρατσιστές ξενόφοβοι. Το θεμελιώδες ερώτημα είναι πως αυτό το 2% γιγαντώνεται ξαφνικά στο 30% - 60% και βγάζει κυβερνήσεις.

Η απάντηση είναι ότι η κοινωνία μας έτσι όπως είναι τώρα, "δεν φτουράει". Δεν φταίνε οι τουρκαλάδες που βρήκαν την ευκαιρία και άρπαξαν 300 εκατομμύρια. Φταίει η κυβέρνηση που τους χαϊδεύει τον ποπό και μοιράζει επιδόματα χωρίς ελέγχους. Δεν είναι τα 300 μύρια σοβαρό ποσό για το γερμανικό κράτος. Είναι το αίσθημα εκατομμυρίων φυσιολογικών και μη ρατσιστών Γερμανών, ότι δέκα τουρκαλάδες τους εξαπάτησαν και μένουν ατιμώρητοι

Την ίδια στιγμή που ένας φυσιολογικός Γερμανός θα φάει 50 ευρώ πρόστιμο αν η μισή ρόδα του αυτοκινήτου του είναι έξω από την διαγράμμιση, έρχεται ένας Τούρκος και γελάει στα μούτρα του, ανεμίζοντας 200ευρα στο ίνσταγκραμ. Αυτό ακριβώς έκαναν και έτσι τους έπιασαν. Φαντάσου ότι αν δεν ήταν τόσο μαλάκες οι Τούρκοι και δεν ανέμιζαν τα μάτσα με τα 200ευρα στο ινστα, δεν θα τους είχε ενοχλήσει κανένας. Ούτε τώρα θα τους τιμωρήσει κανένας. Απλά, τώρα που τους ανακάλυψαν, θα κλείσει το παραθυράκι της κομπίνας.

Δηλαδή πόσο θέλει μετά ο νομοταγής μη ρατσιστής Γερμανός για να ψηφίσει τους αρχιφασίστες του afd δαγκωτό;

Πάρε το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ. Οι κουραδόμαγκες στο κουραδονήσι δήλωσαν 8 εκατομμύρια πρόβατα και πήραν 300 μύρια επιδότηση από την Ε.Ε. 

Δεν θα πεθάνει η Ε.Ε. επειδή οι κουραδόμαγκες έκλεψαν 300 μύρια. Θα πεθάνει όμως όταν εκατοντάδες εκατομμύρια τίμιοι πολίτες νιώσουν ότι η Ε.Ε. "δεν φτουράει". 

Δεν χρειάζεται να είσαι ρατσιστής, ούτε μαλάκας MAGA Νότιος στο Τέξας, ούτε να μισείς τους ξένους, ούτε να είσαι χαζός ούτε τίποτα. 
Το μόνο που χρειάζεται είναι να βλέπεις καθημερινά τους κουραδόμαγκες από το κουραδονήσι να κυκλοφορούν σκαφάτοι και με καγιέν, την στιγμή που εσύ με τον μισθό σου και με τους φόρους που πληρώνεις δεν θα μπορέσεις να δεις καγιέν από μέσα ποτέ στην ζωή σου.
Και να ξέρεις ότι το κόμμα που ψήφισες ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ και ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΕΙ.

Το γιατί οι φασίστες δεν έχουν (ακόμα) 80% στην Ελλάδα, είναι καθαρά θέμα τύχης και θέμα χρόνου. 
Από καθαρή σύμπτωση, τυχαίνει η Ζωή, ο Βελο και οι λοιποί παρόμοιοι να είναι τόσο εξωφρενικά και γελοία σούργελα, που δεν μπορεί κανένας να τους ψηφίσει.

Ο Τραμπ - για κακή τύχη των ΗΠΑ - έτυχε απλά να είναι λιιιιιιιιιιιιγο πιο σοβαρός από την Ζωή, γι αυτό του έδωσαν το 65%. Οι afd-δες της Γερμανίας και η Λεπεν της Γαλλίας και ο Φαράτζ της Αγγλίας είναι λίιιιιιιιιιγο πιο σοβαροί από την Ζωή και παίρνουν χαλαρά 35%-40% στις χώρες τους. Είναι απλά θέμα (λίγου) χρόνου μέχρι να βγει και στην Ελλάδα μια Ζωή νο. 2 που θα είναι λίιιιιιιιγο λιγότερο σούργελο από την Ζωή νο.1 και θα πάρει 70% με τα τσαρούχια. Και αν δεν είναι η Ζωή νο. 2 θα είναι ο Βελο νο. 2 είτε ο Τσίπρας νο. 2 είτε κάποιος παρόμοιος.

Είναι το 40% των Γερμανών ή των Γάλλων ή των Άγγλων φασίστες; Όποιος το πιστεύει αυτό είναι βλάκας. Αυτοί οι άνθρωποι ψήφιζαν μέχρι πριν 5 χρόνια Σοσιαλισμό, Πράσινους και Αριστερά. Μέσα σε 5 χρόνια έγιναν φασίστες και ξενόφοβοι; Πως έγινε αυτό; Τους εμβολίασαν με κοβιντ, τους έβαλε ο Γκεητς τα τσιπάκια του ή μήπως τους ψέκασαν;

Όλοι αυτοί οι φυσιολογικοί άνθρωποι μπούχτισαν κάποια στιγμή ΚΑΙ από την Ευρωπαϊκή Ένωση ΚΑΙ από τα κράτη τους, γιατί βλέπουν καθημερινά ότι "δεν φτουράνε".

Έχτισαν οι κακομοίρηδες (δεν είναι ένας είναι χιλιάδες) τα μαγαζάκια τους με τον ιδρώτα τους, μπαίνουν οι γύφτοι και οι αράπηδες μέσα, κλέβουν ότι γουστάρουν, σπάνε και καίνε ότι δεν θέλουν να κλέψουν και τους λένε κατάμουτρα "και να καλέσεις την αστυνομία, κανένας δεν θα έρθει". Ε, την τρίτη φορά που οι μαύροι θα τους κάψουν το μαγαζί, αυτοί οι κακομοίρηδες θα ψηφίσουν Τραμπ (είτε τον αντίστοιχο ευρωπαίο Τραμπ) δαγκωτό - ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ.

Οχι, δεν είναι MAGA όσοι ψήφισαν Τραμπ. Ούτε Νότιοι είναι ούτε ρατσιστές είναι. Αλλά αφού ψήφισαν 20 φορές ένα κράτος που ΔΕΝ φτουράει, που τα χαρίζει όλα στις εταιρείες και σβήνει τους μικρούς, τώρα θα ψηφίσουν κάποιον που υπόσχεται να κάνει το αντίθετο.
Οι δασμοί του Τραμπ μπορεί να είναι εντελώς ηλίθιοι. Αλλά δίνουν στα απλά ανθρωπάκια ένα αίσθημα, ότι επί τέλους κάποιος θέλει να φέρει δουλειές στην γειτονιά τους και όχι στο Γουαγκτσινγκ. 
Οι Δημοκρατικοί έστειλαν όλες τις δουλειές στην Κίνα, επειδή ήθελαν να τα χώσουν στις πολυεθνικές εταιρείες. Ο Τραμπ θέλει να φέρει τις δουλειές από την Κίνα στις ΗΠΑ. 
Ε, δεν χρειάζεται να είσαι MAGA ούτε Νότιος για να τον ψηφίσεις, απλή λογική θέλει.

Τελευταίο "κατόρθωμα" της Ε.Ε.: Απαγόρεψε να λέμε λουκάνικα τα βήγκαν λουκάνικα και απαγόρρεψε να λέμε σνίτσελ τα βήγκαν σνίτσελ. Πραγματικά η Ε.Ε. βρίσκεται υπό κατάρρευση, γίνεται της πουτάνας παντού και το πρώτο πράγμα που ενδιαφέρει τους παχυλά αμοιβόμενους νομοθέτες της Ε.Ε. είναι αν κάτι που είναι φυτικό θα επιτρέπεται να το λέμε λουκάνικο ή όχι. 
Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι το όνομα "βήγκαν λουκάνικο" ΙΣΩΣ μπερδέψει το καταναλωτικό κοινό και ΙΣΩΣ κάποιος μαλάκας φάει κατά λάθος μπιζέλια νομίζοντας ότι τρώει κρέας.

Εντωμεταξύ, στην Γερμανία υπάρχει φαγητό που ονομάζεται "πορδές της καλόγριας", όπως επίσης και φαγητό "γλειμμένο μουνί", "κεφάλι από αράπη", "πεθαμένη γιαγιά", "γάλα του ήλιου", "λουκάνικο παιδικού προσώπου", "κρύος σκύλος", "ψητά ποντίκια", "λίπος από ποντίκια", "φτωχός ιππότης", "γη και ουρανός", "κρεατοντομάτες", "γυάλινα μακαρόνια", "γλώσσες γάτας", "κουτσουλιές παπαγάλου", "σούπα από δημόσιο υπάλληλο", "δάχτυλα γυναίκας" κ.α.

Κανένα από τα παραπάνω παραδοσιακά γερμανικά φαγητά δεν μπερδεύει τους καταναλωτές. Αλλά αν τους πεις "λουκάνικο σόγιας" θα τους μπερδέψεις και θα τρώνε φασόλια αντί για κρέας. Το ότι η παραπάνω απόφαση έγινε για να κονομήσουν οι μεγαλέμποροι κρέατος και η κρεατοβιομηχανία, το ξέρουν και οι βήγκαν, και οι χορτοφάγοι και οι - φανατικοί - κρεατοφάγοι και ΟΛΟΙ. 
Εκείνο που βλέπουν όλοι αυτοί είναι οτι η Ε.Ε. για μια ακόμα φορά "δεν φτουράει". Αντί να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα 400 εκατομμυρίων ανθρώπων, ασχολείται με τα συμφέροντα μερικών μεγαλοβιομήχανων. Προσθέτοντας μία ακόμα πανηλίθια απαγόρευση δίπλα στις άλλες χιλιάδες πανηλίθιες απαγορεύσεις. 

Τα ίδια έκαναν οι Δημοκρατικοί και τους προέκυψε ο Τραμπ και τους πήρε τα σώβρακα. Τα ίδια κάνουν και οι Ευρωπαίοι. Μετά θα αναρωτιούνται "μας πως είναι δυνατόν να έγιναν MAGA όλοι οι πολίτες της Ευρώπης; Μήπως είναι Νότιοι;"

Καλή όρεξη τρώγοντας πορδές καλόγριας και λίπος ποντικιών. Παρεπιπτόντως, είναι και τα δύο γλυκίσματα.

6 σχολια:

thinks 13 October 2025 at 01:15  

ΥΓ. Πρωτοπόρος όπως πάντα, ξεκινώ με το Υστερόγραφο του σχολίου μου. Πες το Πρόγραφο 😊
Γράφεις ότι στον Τραμπ έδωσαν 65%. Σε ποια παράλληλη πραγματικότητα έγινε αυτό; Που βρίσκεις τις πληροφορίες που χρησιμοποιείς, αγαπητέ;
Το 2016 του έδωσαν 46,1% (κέρδισε με 304 από 538 ελέκτορες)
Το 2020 του έδωσαν 46,9% (έχασε με 232 από 538 ελέκτορες)
Το 2024 του έδωσαν 49,8% (κέρδισε με 312 από 538 ελέκτορες)
Αυτό θα έκανε τον αναγνώστη να αμφισβητήσει όλα τα άλλα ποσοστά που παραθέτεις στην ανάρτηση, όχι εμένα όμως. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη ότι αν βρεις και άλλα λάθη θα τα διορθώσεις. Τα Αμερικανικά πήρα το θάρρος να τα διορθώσω γιατί τα ξέρω και το 65% που έγραψες έβγαζε μάτι.

thinks 13 October 2025 at 01:16  

Και τώρα που το Υστερόγραφο τελείωσε, το σχόλιό μου ακολουθεί 😊

Φυσικά η (όνομα χώρας) κοινωνία καταρρέει. Παντού. Είναι το εκκρεμές το οποίο δεν πιστεύεις ότι υπάρχει, και κινείται πέρα από τις αυταπάτες ποντικιών και ανδρών (of mice and men –ρώτα τον Τζων Στάινμπεκ).

Όλοι οι άνθρωποι είναι από την φύση ρατσιστές. Ο φόβος του διαφορετικού. Ο ρατσισμός μειώνεται σημαντικά με την επέμβαση της ανθρώπινης σκέψης και διανόησης. Στο πολιτικό φάσμα ο ρατσισμός μειώνεται πηγαίνοντας από Δεξιά στα Αριστερά και αυξάνεται καθώς πηγαίνουμε από τα Αριστερά προς τα Δεξιά. Παραδόξως, ο ρατσισμός δεν μειώνεται με την παιδεία και δεν αυξάνεται με την αμορφωσιά. Αυξάνεται και μειώνεται με το ένστικτο της πολιτικής σε μια κοινωνία, ή, πιο ειδικευμένα, η πολιτική κατευθύνεται από το ένστικτο ηθικής των μελών μιας κοινωνίας. Θα ήταν μια ενδιαφέρουσα συζήτηση να αναπτύξουμε τις σχέσεις μεταξύ εθνικισμού και ρατσισμού.

Όμως το 2% που έγραψες, για ρατσισμό στην Γερμανία, είναι πιο ξεκαρδιστικά χαριτωμένο από εκείνο το 65% που έγραψες ότι έδωσαν στον Τραμπ οι Αμερικανοί. Κατ’ αρχάς, «ρατσισμός» είναι ένας γενικός προσδιορισμός που πρέπει να αναφέρεται περεταίρω σε ειδικευμένα κριτήρια τα οποία δεν μπορούν να μπουν όλα μαζί σε ένα κουβά. Πρέπει να ειδικεύσει κανείς το είδος του ρατσισμού για να προσδιορίσει κάποιο ποσοστό. Όμως όποια ειδίκευση και να δώσεις, για όποια χώρα με την οποία ασχοληθείς, τα ποσοστά που θα βρεις θα κυμαίνονται κοντύτερα στα 20% στις ήπιες περιπτώσεις. Σύμφωνα με την National Discrimination and Racism Monitor (NaDiRa) πάνω από το ένα πέμπτο του γερμανικού πληθυσμού (22% το 2024) έχει έντονες ρατσιστικές στάσεις. Επίσης ότι σχεδόν οι μισοί Γερμανοί (49%) πιστεύουν ότι υπάρχουν ανθρώπινες «φυλές», παρά το γεγονός ότι αυτή η ιδέα έχει αντικρουστεί επιστημονικά. Προσωπικά δεν έχω γνώμη για μια χώρα στην οποία δεν ζω (κι’ ας ήμουνα σε Γερμανική οικογένεια 17 χρόνια) και, αν έχω ακούσει κάτι για τους Γερμανούς, αυτό είναι ότι είναι πολύ καλοί στο να ακολουθούν διαταγές (και να τις δίνουν).

Λες ότι δεν θα πεθάνει η Ε.Ε. αλλά σου προτείνω ότι χαροπαλεύει από πριν το 2002 όταν απέτυχε να γίνει ομοσπονδία με κυβέρνηση και στρατό. Οι Ευρωβουλευτές κλπ., είναι μια γελοία υποχώρηση, έτσι για τα μάτια. Η Ε.Ε. σήμερα αποτελείται από την Γερμανία και την Γαλλία που ετοιμάζονται να βγάλουν αντι-Ευρωπαϊκή δεξιά, και την Ιταλία που χρωστάει 3 τρισεκατομμύρια Ευρώ. Τα υπόλοιπα κράτη απλά παριστάνουν τους Ευρωπαίους. Αυτό το πράμα δεν είναι «Ένωση» με οποιοδήποτε μέλλον ή οποιαδήποτε δύναμη.

Δεν διαφωνώ με την γενική οπτική της ανάρτησής σου, της δυσοίωνης πορείας που βλέπεις με τον κόσμο να ψηφίζει αυταρχικούς τσαρλατάνους. Απλά, με τις αιτίες και αφορμές που παρουσιάζεις, δεν συμβαδίζουν τα δεδομένα στις διάφορες χώρες. Τα αίτια και αφορμές που παρουσιάζεις, μήνες τώρα, είναι βγαλμένα σχεδόν αντιγραφή από τα φυλλάδια της MAGA, και αποδίδεις σε Δημοκρατικές Κυβερνήσεις πράγματα για τα οποία είναι υπεύθυνοι οι Ρεπουμπλικάνοι… αλλά είμαι 98,5% σίγουρος ότι εσύ δεν είσαι MAGA, οπότε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ρωτήσω και πάλι: Που βρίσκεις τις πληροφορίες που χρησιμοποιείς, αγαπητέ; Θέλω να τις διαβάσω κι’ εγώ.

Και πάλι επιστρέφοντας σε εκείνα για τα οποία γνωρίζω να μιλήσω. Κατά αρχάς ζητώ συγγνώμη για το ότι δεν μπόρεσα τόσους μήνες να εκφραστώ με τρόπο που να γίνεται κατανοητός όταν μιλώ για τον Παλιό Νότο της Αμερικής. Το ότι δεν έγινα κατανοητός φαίνεται αμέσως στην σαρκαστική ερώτησή σου του αν είναι Νότιοι οι Ευρωπαίοι που κάνουν ότι κάνουν. Βέβαια, ο Τραμπ προέκυψε το 2011 σαν απάντηση στον νέγρο που ψηφίσαμε, αλλά αυτό αφορά εμάς 😉 Στην Ευρώπη έχετε δικά σας απωθημένα για τα οποία βέβαια σας φταίμε εμείς 😊

ΥΓ. (βλ., πάνω από το σχόλιο)

Jolly Roger 13 October 2025 at 20:52  

Καλησπέρα αγαπητέ Δημήτρη,
στα ποσοστά κάνω πάντα μια "δημιουργική λογιστική" ;-)
Δεν γράφω διδακτορική διατριβή, ποστ γράφω. Με ενδιαφέρει περισσότερο να δώσω ένα point που θεωρώ σωστό, παρά το να δώσω ακριβή νούμερα.

Οποιος θέλει ακριβή νούμερα, η βικιπεδια θα είναι πάντα (όσο την αφήνουν να υπάρχει) καλύτερη από όλους μας.

Ο Τραμπ κέρδισε πανηγυρικά, επειδή ο μέσος αμερικάνος άκουγε "Δημοκρατικό Κόμμα" και έφτυνε στον κόρφο του. Αυτό είναι το point μου. Το αν ο Τραμπ πήρε 49,37% είτε 65,36% είναι αδιάφορο για μένα.

Το 2% των φασισταριών στις δυτικές κοινωνίες το θεωρώ σχετικά σωστό. Π.χ. στην Ελλάδα είχαμε φασιστικά κόμματα από το 1974 και μετά. Έπαιρναν επι 40 χρόνια κάπου 1,5 εως 2% σε κάθε εκλογές. Επρεπε να έρθουν τα μνημόνια το 2010 για να εκτιναχθούν στο 10%.
Τα ίδια πάνω κάτω ξέρω και για την Γερμανία και την Γαλλία.

Με τίποτα δεν μπορώ να δεχτώ ότι οι Έλληνες έγιναν ξαφνικά φασίστες σε ποσοστό 10% μέσα σε 12 μήνες. Ένιωσαν όμως οτι το κράτος τους μετατράπηκε σε εχθρό τους και γι αυτό σκέφτηκαν "να καεί το μπουρδέλο η Βουλή". Όλους αυτούς που διαδήλωναν στο Σύνταγμα και ήθελαν να μπουκάρουν στην Βουλή για να την κάψουν, τους θεωρείς φασίστες; Εγω σίγουρα όχι.

Οσο για τις στατιστικές περί "ρατσισμού", δεν τις θεωρώ αξιόπιστες. Ξέρεις πολύ καλά την ατάκα "lies, damn lies, statistics".

Ανάλογα με την διατύπωση της ερώτησης, μπορείς να βγάλεις οποιονδήποτε λαό κατά 99% ρατσιστές. Αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

Και εγώ πιστεύω ότι οι κινέζοι και οι μαύροι είναι διαφορετικές ράτσες από εμένα. Είναι παραπάνω από εξώφθαλμο. Πιστεύω επίσης ότι εγώ είμαι πιο όμορφος και πιο καλός εραστής ;-)
Αυτό δεν με κάνει ούτε ρατσιστή, ούτε φασίστα ούτε ξενόφοβο.

Συμφωνούμε ότι η Ε.Ε. παραπαίει. Όφειλε να είναι Ομοσπονδία λαών με κοινό νόμισμα, κοινό στρατό, κοινό φορολογικο, συνταξιοδοτικό, κλπ.. Δεν είναι, δεν θέλησε να γίνει ποτέ. Τα αυταρχικά ακροδεξιά καθάρματα που έρχονται, θα την διαλύσουν. Αλλά ακόμα και έτσι, τα καθάρματα θα έρθουν επειδή οι λαοί μπούχτισαν με τις αρχιμαλακίες περί "βήγκαν λουκάνικου" (ίσον, τα χώνουμε στους μεγαλοβιομήχανους και τα παίρνουμε από τον κοσμάκη)

Κάτι τελευταίο: Μου λες συχνά ότι για τα χάλια των ΗΠΑ φταίνε οι Ρεπουμπλικάνοι. Μου λες ότι κακώς κατηγορώ τους αθώους και τίμιους Δημοκρατικούς, ότι κάνω διαρκώς λάθη, ότι έχω λάθος στοιχεία, ότι ζω σε παράλληλη πραγματικότητα κλπ κλπ.

Ξέρεις κάτι; Μπορεί και να έχεις δίκιο.

Το λάθος σου όμως είναι ότι προσηλώνεσαι σε εμένα και ξεχνάς ολοκληρωτικά τους Αμερικάνους. Δεν ψηφίζω εγώ στις ΗΠΑ. Είτε είναι οι γνώμες μου λάθος είτε σωστές ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν επηρεάζεται από τις λάθος απόψεις μου.

Οι Αμερικανοί ψήφισαν Τραμπ περυσι. Οι Αμερικανοί ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΝ Τραμπ του χρόνου. Και το κόμμα που εκθειάζεις δεν κανει ΤΙΠΟΤΑ για να πείσει την δική του εκλογική πελατεία. Εμένα ξέγραψε με, ποτέ δεν μέτραγα. Οι Αμερικάνοι ψηφίζουν. Και γι αυτούς το Δημοκρατικό κόμμα δεν κάνει τίποτα (εκτός αν θεωρείς τις δικολαβικές ταρζανιές στα δικαστήρια σαν πολιτική θέση)
Απλά περιμένει μοιρολατρικά την επόμενη εκλογική αναμέτρηση, που μέχρι το επόμενο φθινόπωρο μπορεί και να έχει καταργηθεί από τον Τραμπ.

Άσε με εμένα και τις λάθος απόψεις μου εντελώς απ έξω.
Εφάρμοσε Απλή Λογική. Αν δεν έπεισες τους Αμερικάνους το 2024, τι κάνεις για να τους πείσεις το 2026; Κρατάς τις ίδιες πολιτικές θέσεις και τα ίδια πρόσωπα;

Και ναι, το εμπέδωσα ότι δεν πρόκειται για 1 κράτος αλλά για 50 διαφορετικά κράτη. Από την στιγμή όμως που 50 κράτη βγάζουν ακριβώς την ίδια μέρα ακριβώς τα ίδια θεσμικά όργανα, δεν παίζει ΚΑΝΕΝΑΝ ρόλο το αν είναι διαφορετικά ή όχι.

Νασαι παντα καλα

thinks 14 October 2025 at 00:54  

Γι’ αυτό σ’ αγαπώ και είναι ειλικρινά τιμή μου να συζητάμε, αγαπητέ Jolly Roger, επειδή συζητάς.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με δημιουργική λογιστική εφ’ όσον είναι προφανές ότι πρόκειται για διθυραμβική έκσταση.
Το προβληματάκι όμως στην προκειμένη είναι το εξής: Το κείμενο γύρω από το 65% διαβάζεται σαν λογική σκέψη. Αν αλλάξουμε το 65% με 49% τότε το ίδιο κείμενο διαβάζεται ως κάπως… ας πούμε… υπερβολικό. Και αυτό σε αφήνει έκθετο στην κριτική του ότι πιθανώς επέλεξες το νούμερο δημιουργικά με σκοπό να μην φανεί υπερβολική η υπερβολή σου 😊.

Κριτική η οποία μπορεί να δέσει με το άλλο σημείο όπου γράφεις ότι o Τραμπ τους πήρε τα σώβρακα με 49,8% και 312 ελέκτορες:
Δημοκρατικοί:
1992: 43% (λόγω Ρος Περό), 370 ελέκτορες
1996: 49,2%, 379 ελέκτορες
2008: 52,9%, 365 ελέκτορες
2012: 51,1%, 332 ελέκτορες
2020: 51,3%, 306 ελέκτορες
Αν τα αποτελέσματα του Τραμπ το 2024 «πήραν σώβρακα», τα καλύτερα από του Τραμπ Δημοκρατικά αποτελέσματα σε 5 εκλογές τι πήραν;
Jolly Roger μου, το 2024 δεν κέρδισε ο Τραμπ 😊 Έχασε μια γυναίκα (ξανά) και μάλιστα όχι λευκή.

Η Βικιπέδια είναι ΟΚ στα Αγγλικά όπου υπάρχει αστυνόμευση ακεραιότητας και ακρίβειας. Στις άλλες γλώσσες δεν υπάρχει αστυνόμευση. Το ξέρω επειδή έχω γράψει στην Βικιπέδια στα Αγγλικά, Γαλλικά και Ελληνικά. Για τα στοιχεία που παραθέτω στο μπλογκ μου και τα σχόλιά μου ψάχνω και βρίσκω απ’ ευθείας ακαδημαϊκές και επιστημονικές πηγές, Πανεπιστήμια κλπ., κλπ. Δεν γράφω διατριβή φυσικά, αλλά αν με πάρει κάποιος στα σοβαρά θέλω να τιμώ την εμπιστοσύνη του.

Παραδείγματος χάριν: διάβασε αυτό το άρθρο από το Καίμπριτζ που είναι ένα από εκατοντάδες άρθρα επιστημονικά και ακαδημαϊκά που εξηγούν ότι μέσα στο είδος Homo Sapiens δεν υπάρχουν races (ράτσες):
https://www.cambridge.org/core/blog/2025/08/29/race-isnt-biological-so-why-do-so-many-still-think-it-is/
Σε χώρες αμόρφωτες όπως η Αμερική και η Ελλάδα ο κόσμος μπερδεύει την σημασιολογία λέξεων με την ανθρωπολογία. Βλέπουν τις διαφορές χρώματος δέρματος, σχήμα ματιών κλπ., σαν ρατσικές διαφορές ενώ δεν είναι. Χρησιμοποιούν ανθρωπολογικό όρο για να εκφράσουν επιφανειακές οπτικές διαφορές που δεν έχουν την παραμικρή ανθρωπολογική σημασία. Αλλά, στο είδος Homo Sapiens δεν υπάρχουν ράτσες.

Όπως γράφει η Βικιπέδια https://en.wikipedia.org/wiki/Race_(human_categorization): «Η σύγχρονη ακαδημαϊκή έρευνα θεωρεί τις φυλετικές κατηγορίες ως κοινωνικά κατασκευασμένες, δηλαδή η φυλή δεν είναι εγγενής στους ανθρώπους, αλλά μάλλον μια ταυτότητα που δημιουργείται, συχνά από κοινωνικά κυρίαρχες ομάδες, για να εδραιώσει νόημα σε ένα κοινωνικό πλαίσιο. Διαφορετικοί πολιτισμοί ορίζουν διαφορετικές φυλετικές ομάδες, συχνά εστιάζοντας στις μεγαλύτερες ομάδες κοινωνικής σημασίας, και αυτοί οι ορισμοί μπορούν να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου».

Δεν υπάρχουν ράτσες. Μα να χτυπηθούμε χάμω και να φωνάζουμε τη μαμά μας, δεν υπάρχουν ράτσες στο είδος Homo Sapiens.
Υπάρχει όμως ένα προβληματάκι. Υπάρχει ένα έθνος στον πλανήτη που δολοφόνησε εκατομμύρια επειδή το έθνος αυτό πίστευε ότι ανήκε σε ανώτερη φυλή (ράτσα). Θυμάμαι μάλιστα πως με κοίταζαν τα πεθερικά μου, κι’ ας τους είχε εξηγήσει ο φύρερ τους ότι οι Έλληνες είναι και εκείνοι Άρια φυλή, απλά όχι τόσο αγνοί Άριοι όσο η Γερμανοί. Οι γείτονές σου πως σε κοιτάζουν; Εσύ, πως κοιτάζεις τους… πως τους είπες; «αράπηδες»; Μου θύμισες και το άσμα του Ζαμπέτα, σε καλό μου.

Είναι οι Έλληνες φασίστες; Και σε τι ποσοστό; Ο προσδιορισμός του φασισμού όπως τον έθεσε ο Μουσολίνι είναι να πιστεύει ένας λαός ότι είναι πολιτιστικά και πνευματικά ανώτερος επειδή οι προγονοί του πριν 2.000 χρόνια «έδωσαν πολιτισμό στον κόσμο». Δεν ξέρω, Jolly Roger μου… Είναι άραγε οι Έλληνες φασίστες; Εγώ πάντως, χαϊδευτικά, τους λέω Καραγκιοζοφασίστες.

«Lies, damn lies and statistics” συχνά αποδίδεται στον Μαρκ Τουέιν, αλλά πιθανότατα προέρχεται από τον Μπέντζαμιν Ντισραέλι ή τον Σερ Τσαρλς Ντίλκε, οι οποίοι σημείωσαν ότι οι ψευδείς δηλώσεις μπορούσαν να ταξινομηθούν σε βαθμούς ψευδούς φύσης, με τη στατιστική να αποτελεί την πιο κραυγαλέα μορφή ψεύδους. Εκτός βέβαια αν πρόκειται για λίγη αθώα δημιουργική λογιστική ❤

thinks 14 October 2025 at 00:54  

Εντελώς σοβαρά και ειλικρινά, χωρίς κριτική και σίγουρος ότι δεν το έχεις συνδυάσει: πράγματι, η φρασεολογία και τα επιχειρήματά σου και τα στοιχεία σου είναι κατά λέξη από την Αγία Γραφή της MAGA. Ειλικρινά αναρωτιέμαι πως. Τι διαβάζεις, εκεί στην Γερμανία; Μήπως Bild ή Die Welt; Ελπίζω όχι Deutsche Stimme;

Δεν θεωρώ τους Δημοκρατικούς «αθώους και τίμιους». Απλά, προσωπικά πιστεύω ότι ένας πολίτης έχει υποχρέωση να ψηφίζει, πιστεύω σε ψήφο για κόμμα που έχει πιθανότητα να βγει, και είμαι θυμωμένος με τους Ρεπουμπλικάνους γιατί στα 32 χρόνια που ψηφίζω στα ΕΚΑ δεν μου παρουσίασαν έναν υποψήφιο που να θεωρούσα καλύτερο από εκείνους που κατέληξα να ψηφίσω. Αν ψήφιζα από το 1980 θα είχα ψηφίσει Ρέγκαν και τις δύο φορές, και δεν θα είχα ψηφίσει ποτέ Δουκάκη, άρα Μπους-πατέρα.

Εναντίων των Δημοκρατικών μπορείς να πεις αρκετά. Πες ότι είναι αυτάρεσκοι και ανώτεροι. Πες ότι η προσέγγισή τους στη δημόσια πολιτική σε κάνει να θέλεις να ξεριζώσεις τα μαλλιά σου. Πες ότι τους αρέσουν οι υψηλοί φόροι και το να ξοδεύουν τα χρήματά σου, πες ότι θέλουν να πάρουν τα όπλα σου και να ανοίξουν τα σύνορά σου, πες ότι δεν χαλιναγώγησαν την Ρεπουμπλικανική διεθνοποίηση του εταιρικού καπιταλισμού, αλλά μην επαναλαμβάνεις τις ανοησίες της χολής του Τραμπ ως γεγονότα. Είσαι καλύτερος από αυτό, φίλε μου.

thinks 15 October 2025 at 19:25  

Αγαπητέ μου Jolly Roger, διάβασα πάλι τα τελευταία μας σχόλια και θέλω να προσθέσω ορισμένες απαντήσεις:

1. Λες ότι προσηλώνομαι σε εσένα. Μα… δεν προσηλώνομαι σε εσένα. Σε εσένα *απαντώ*. Σε ποιον ήθελες να προσηλώνεται η απάντησή μου; 😊

2. Λες ότι 50 κράτη βγάζουν «το ίδιο θεσμικό όργανο». Τι εννοείς «θεσμικό όργανο»; Τους 435 αντιπροσώπους; Τους 100 Γερουσιαστές; Ή τους αντιπροσώπους και τους γερουσιαστές στην κυβέρνηση κάθε ενός κράτους; Τον Ομοσπονδιακό πρόεδρο ή τους πενήντα κυβερνήτες των κρατών; Θα πρότεινα ότι χάνουμε εντελώς την εικόνα του πως λειτουργεί η Αμερική με την έκφραση «ίδιο θεσμικό όργανο». Μην ξεχνάμε ότι 19 Κράτη έχουν Δημοκρατικές κυβερνήσεις, ανάμεσά τους τα περισσότερα από τα πιο σημαντικά και πολυπληθή. Από πια άποψη δεν παίζει ρόλο το αν είναι διαφορετικά;

3. Όταν α) το Σύνταγμα απαγορεύει ρητά να στέλνει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση στρατό για αστυνόμευση στα κράτη, β) ο Τραμπ στέλνει στρατό για αστυνόμευση στα Δημοκρατικά κράτη και γ) τα κράτη του κάνουν αγωγή βάση του συντάγματος, αυτό, το ότι τα κράτη του κάνουν αγωγή κατά το σύνταγμα, το θεωρείς «δικολαβικές ταρζανιές»; Όταν πράττουν τα υπουργεία αντισυνταγματικά και τους γίνεται αγωγή, αυτό το θεωρείς δικολαβικές ταρζανιές;

4. Οι Έλληνες πήγαν μπροστά στη Βουλή λέγοντας ότι θέλουνε να μπούνε μέσα να τα σπάσουνε, αλλά δεν μπήκαν και δεν τα σπάσανε. Οι Αμερικανοί πήγαν μπροστά στο Κογκρέσο, μπήκαν μέσα και τα σπάσανε. Οι Αμερικανοί φέρθηκαν φασιστικά. Οι Έλληνες όχι. Γιατί να πούμε ότι οι Έλληνες «έγιναν ξαφνικά φασίστες»;

5. Πιστεύω ότι σαν άνθρωποι μοιάζουμε, στην τελική, πολύ, οι δυό μας, και στην ηθική μας και στο πως βλέπουμε τον κόσμο, κι’ ας φτάνουμε εκεί από πολύ διαφορετικές οδούς και σκέψεις. Για μένα, ο προορισμός έχει σημασία, αγαπητέ μου Jolly Roger. Νά ‘σαι καλά 😊

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP